czwartek, 23 lipca 2015

Isabel bawi się w dziennikarza #2, czyli... Wywiad z Anną Sokalską!

Witajcie książkocholicy!
Zauważyliście, że ostatnio na moim blogu królują Polscy pisarze? Uwielbiam czytać i recenzować ich książki, więc mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Dziś mam dla Was coś innego - drugą odsłonaę cyklu "Isabel bawi się w dziennikarza". Tym razem serwuję Wam wywiad z Anną Sokalską - autorką sześciu książek, z czego miałam przyjemność czytać dwie. Ale ale, to nie jest zwyczajny wywiad! Zobaczcie sami :)


Pytania, które zadałam pisarce:

1. Wiem, że to pytanie powtarzające się przy okazji każdego wywiadu, ale: Kiedy zaczęła Pani pisać?
2. Pisanie której książki przysporzyło Pani najwięcej trudności, a przy której wena nie odstępowała Pani nawet na krok?
3. Jaki jest Pani sposób na brak weny? Czeka Pani na nią czy przyciąga i nie daje uciec?
4. Styl Pani pisania jest bardzo ciekawy. Uczyła się Pani tej niezwykle trudnej sztuki, a może to po prostu talent?
5. Ma Pani niesamowite poczucie humoru. Na codzień również jest Pani taka ironiczna?
6. Sześć książek w tak młodym wieku to nie lada wyczyn. Ma Pani kiedykolwiek chwilę wytchnienia od kartki w Wordzie? Co wtedy najbardziej lubi Pani robić?
7. Niedawno odszedł Pani pies (Jerry +). Kim był dla młodej pisarki?
8. Okładki wszystkich książek, które Pani napisała są tylko i wyłącznie Pani dziełem. Skąd czerpie Pani inspirację?
9. Wiem, że kończy Pani najnowszą książkę. Mogłaby Pani uchylić rąbka tajemnicy na jej temat?
10. Ma Pani jakieś rady dla początkujących pisarzy?

Pisarka odpowiedziała mi w formie audycji^^ Zapraszam do oglądania filmiku!

Bardzo, bardzo, bardzo (...) dziękuję Pani za udzielenie wywiadu <3 Wysłuchałam go z przyjemnością i uśmiechem na twarzy :D A najnowszej książki już nie mogę się doczekać!^^ Moich czytelników zapraszam na bloga pisarki :)

Na stronie wydawnictwa możecie zakupić ostatnie egzemplarze książek napisanych przez Panią Sokalską w starych wydaniach. Zdecydowanie polecam, bo są one ilustrowane przez autorkę! Ponad to, jak już taką powieść kupicie, wystarczy dać o tym znać Pani Ani poprzez Facebooka lub Instagram, a otrzymacie przepiękną pocztówkę z Wrocławia z autografem Anny Sokalskiej! Brzmi ciekawie, prawda? :) {to nie jest reklama :P} 

Zrecenzowałam dwie książki Anny Sokalskiej:

Jak Wam się podoba ten wywiad? Mam nadzieję, że czujecie się zachęceni do przeczytania książek Pani Sokalskiej :D Moim skromnym zdaniem jest niesamowicie sympatyczna i pomysłowa - aż mam ją ochotę poznać osobiście (niestety, do Wrocławia mam daleko :<). Ja mam dla Was niespodziankę, ale o tym dowiecie się na początku sierpnia^^
Cykl "Isabel bawi się w dziennikarza"
Wywiad z Alice Hill | Wywiad z Anną Sokalską
Isabel ♥

11 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemnie słuchało się tego wywiadu :) Wymyśliłaś świetne pytania, a odpowiedzi autorki są wyczerpujące i ciekawe, widać że ma doświadczenie w swoim fachu :) Czekam na więcej wywiadów w twoim wykonaniu :) /Claudie

    Pozdrawiam :)
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczytuję się teraz w "Moja ukochana zmora" :) Zadałaś ciekawe pytania <3
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs <3
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wywiadu, świetnie się go słuchało, a na dodatek autorka ma cudny głos, aż chciałoby się sięgnąć po jej książki.

    http://leonzabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytania bardzo fajne. Gratuluję Ci udzielenia wywiadu też bym tak chciała :D Masz szczęście :)
    Książki nie czytałam ale może i sięgnę :)
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wywiadu, ja po takich zabawach związałam się z dziennikarstwem o wiele bliżej :)
    www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzę o tym, by kiedyś udzielić wywiadu... Bardzo ciekawe pytania zadałaś Autorce, sama bym takich nie wymyśliła =^.^=
    Pozdrawiam, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mam co oglądać wieczorem ^^
    A ta akcja z pocztówką naprawdę fajna :D
    Ciekawe co to za niespodzianka, już się nie mogę doczekać :D
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Nominowałam Cię do R.I.P it or Ship it Book TAG :)
    http://przystanek-bookstock.blogspot.com/2015/07/rip-it-or-ship-it-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wywiadu!
    Mam w planach książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wywiad. Zazdroszczę.
    Zapraszam do siebie :
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Nominowałam Cię do The Summer Reader Book TAG http://alejaczytelnika.blogspot.com/2015/07/podroz-marzen-tag-summer-reader-book-tag.html ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy