piątek, 27 listopada 2015

TMI Book Tag^^

Lubicie tagi, prawda? Mam nadzieję! :D Dziś przedstawiam Wam Tmi Book Tag, do którego nominowały mnie dziewczyny z Koła Anonimowych Książek - bardzo dziękuję! :) Zapraszam Was do zobaczenia moich odpowiedzi na 15 pytań!^^

1. Co teraz czytasz?
Teraz czytam Zostań, jeśli kochasz Gayle Forman^^ Z tą książką było mi jakoś nie po drodze - miałam ją w koszyku już ze 100 razy, ale nigdy jej kupiłam. To sami, jeśli chodzi o wypożyczenie jej z biblioteki - zawsze rezygnowałam. Ta powieść jednym się podoba, innym wprost przeciwnie... Zobaczymy, jak będzie w moim przypadku! Przyznam Wam się, że już kiedyś zaczęłam ją czytać na Wattpadzie, ale nie skończyłam, bo mnie oczy bolały od telefonu :P

2. Co ostatnio przeczytałaś?
Co z tego, że mamy zimę? Ania z Zielonego Wzgórza sprawiła, że mimo tak złej pogody na zewnątrz, czułam na twarzy promienie słońca. Wymyślone, ale jednak poprawa humoru gwarantowana^^ Zakochałam się w historii Ani! ♥

3. Ulubiona seria?
W moim przypadku serii, które lubię jest naprawdę dużo! Tak przykładowo: Selekcja Kiery Cass, Klątwa tygrysa Colleen Houck, Kroniki Podziemia Suzanne Collins, Igrzyska śmierci Suzanne Collins... :D Kolejność przypadkowa!^^

4. Ulubiona para (OTP) ?
Hmm, wiecie, że nigdy nie próbowałam łączyć postaci, których autorka ze sobą nie połączyła? W sumie, to nie wiem dlaczego, ale najczęściej kibicuję parze głównych bohaterów :P

5. Czy kiedykolwiek kochałaś jakiegoś bohatera, ale później zaczęłaś go nienawidzić?
Nie mam pojęcia! :P Ale może Kieran z Blasku Amy Kathleen Ryan? Tylko, że ja go na początku lubiłam, a później strasznie mnie irytował swoim zachowaniem :P

6. Ulubiona okładka?
Taki trudny wybór!! Pierwsza myśl: okładki Selekcji Kiery Cass, serii Lux J.L. Armentrout i Klątwy tygrysa Colleen Houck ♥ One są niesamowite!!^^

7. Ulubieni bohaterowie?
Ojoj, kogo wybrać?! Napewno Wagabunda z Intruza, Daemon z Obsydianu, Beleth z Trylogii o Wiktorii Biankowskiej, Penny z Girl Online, Sacha z Tajemnego Ognia, Ania i Gilbert z Ani z Zielonego Wzgórza, Oskar z Oskara i Pani Róży... i wiele innych :P

8. Akcja czy romans?
Te dwie rzeczy muszą się uzupełniać, żeby książka mi się spodobała. To jest najważniejsze! :D

9. Jak długo zajmuje ci przeczytanie książki?
Zależy od tego ile mam czasu i czy książka mi się podoba. Czasem jest to jeden dzień, kiedy indziej 3 tygodnie... :D

10. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
To była tak spontaniczna decyzja, że w sumie sama nie wiem co dokładnie mną pokierowało :P Wydaje mi się, że podjęłam tę decyzję przede wszystkim dlatego, że książki stały się czymś ważniejszym w moim życiu i chciałam mieć miejsce, w którym mogłabym o nich opowiedzieć^^

11. Ulubiona filmowa adaptacja?
Napewno Igrzyska śmierci :D Niedługo idę zobaczyć finał historii na wielkim ekranie! Jestem bardzo podekscytowana^^ Podobała mi się też adaptacja Love, Rosie, ale trochę boli mnie to, że wiele rzeczy pozmieniali...

12. Ulubiona ścieżka dźwiękowa z adaptacji filmowej?
The hanging tree (link)! Od pewnego czasu mam fazę na słuchanie tej piosenki - wspaniała jest! ♥Znalazłam też jedno zachwycające polskie wykonanie (link). Uwielbiam też Kołysankę Rue w polskiej wersji (link). Te piosenki to moje życie!! ♥♥♥ Zapomniałabym o Boom Clap z Gwiazd naszych wina (link)! :D ♥

13. Ulubiony fandom?
W sumie, nie jestem jakoś mocno związana z jakimkolwiek fandomem... Nie orientuję się w tym wszystkim :P

14. W świecie której książki chciałabyś żyć?
Hogwart! ♥ Co z tego, że przeczytałam dopiero 3 tomy Harry'ego? :P

15. Piszesz coś?
Mam zaczęte aż trzy historie, ale nadal nie jestem zdecydowana, co najbardziej chciałabym kontynuować, więc piszę wszystkie! :D

Nominuję:
Wszystkie osoby, które bloga mają od niedawna! Tak na rozkręcenie się^^ ♥

Dotrwaliście do końca? Przyznawać się! Co sądzicie o tym tagu? A jak Wy odpowiedzielibyście na poszczególne pytania? :)
Isabel ♥

30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże! Ta dziewwczyna pięknie śpiewa <3 Cieszymy się, że zrobiłaś ten tag! Świetne odpowiedzi, pozdrawiamy! Idalia, Arystea i Melania ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam kogoś, kto nie chciałby żyć w Hogwarcie - to przemagiczne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam ten tag na samym początku istnienia bloga - a teraz nie mogę uwierzyć, że to ponad pół roku <3
    Daemon rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do „Christmas Song Book TAG" :)

    http://drugastronaksiazek.blogspot.com/2015/11/christmas-song-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju! Jak się cieszę, że Cię otagowałyśmy, ponieważ twoje odpowiedzi są fantastyczne. A także dlatego, że usłyszałam piękne wykonanie piosenki z Igrzysk ♥ Pozdrawiam i miłego weekendu ;* http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Klątwę tygrysa" mam na swojej liście, a zaciekawiła mnie właśnie dzięki niesamowitej okładce ;) Natomiast zwieńczenie "Igrzysk śmierci" musisz koniecznie jak najszybciej zobaczyć :D Ja byłam zachwycona!
    http://booksbyshadow.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnie jak Ty uwielbiam Selekcję i Klątwę Tygrysa, są niesamowite! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak przy okazji; jesteś Team Peeta czy Team Gale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś o tym pisałam, ale nie ujął mnie żaden z nich :)

      Usuń
  10. Ja również chciałabym żyć w Hogwarcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. The Hanging Tree jest świetne ♥ A w Hogwarcie również chętnie bym zamieszkała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy TAG i żyć w Hogwarcie, to jest to ! :D

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://majkabloguje.blogspot.com/2015/11/wygraj-ksiazke-sabiny-jakubowskiej-dom.html :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy tag... Może go kiedyś zrobię u mnie... Hogwart!!!

    Zapraszam do mnie
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam wielu tych książek :D
    Ale kiedyś to nadrobię :D
    Fajny TAG :D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też podobają mi się okładki książek Kiery Cass.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm... bloga może nie mam od niedawna, ale... chyba zrobię ten tag u siebie. Przyda się u mnie coś innego w końcu.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki świetny tag. Ostatnio sama robiłam u siebie ale inny. Ten tez zapisze i za jakiś czas zrobię bo ma ciekawe pytania. Hmm, chyba wszyscy, którzy lubią Harrego chcieliby przenieść się do Hogwartu. "Zostań jeśli kochasz" i "Wróć jeśli pamiętasz" czytałam, ja teraz zabrałam się za kolejne książki Gyle Forman i Czytam "Ten jeden dzień" a potem czeka mnie "Ten jeden rok". I "Ania z Zielonego Wzgórza" bardzo dobrze wspominam tą książkę i kiedyś myślałam aby przeczytać kontynuację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopiero 3 tomy HP? NA co czekasz? Do czytania! ♥
    Pozdrawiam :)
    helloimbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozciągam sobie czas czytania, żeby zostało mi na dłużej! :D

      Usuń
  19. Pierwszy widzę taką wersję tego tagu, wcześniej widziałam (i robiłam) dużo dłuższą(ok. 50 pytań). Zgadzam się co do Igrzysk, najlepsza seria <3

    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chciałabym mieszkać w Hogwarcie (jestem po przeczytaniu 4 tomów). Mi nie przypadła do gustu adaptacja Igrzysk.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba każdy chciałby żyć w Hogwarcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. The Hanging Tree! ♥ Od czasu kiedy obejrzałam ostatnią część Kosogłosa (czyli od piątku), cały czas to śpiewam ^.^ Pozdrawiamy ;)
    ~Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chce do Hogwartu, a "Zostać jeśli kochasz" też muszę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  24. Ania z Zielonego Wzgórza to ŚWIETNA książka!!!! Chyba czas przypomnieć sobie całą serię... Gdybym miała czas, to na pewno bym to zrobiła!!! <3 Moja siostra w tym roku ma tę książkę za lekturę, będę jej czytać. <3
    Daemona nie da się nie kochać. XDDD
    Ta polska wersja Hanging Tree została zaśpiewane do oryginału, który jest jeszcze lepszy, słyszałaś? https://www.youtube.com/watch?v=uKrCE1aYz7o Uwielbiam <3
    Zaczęte trzy historie to i tak mało, uwierz mi. XD Ja mam zaczętych więcej niż 10, ale mam 876545678 innych pomysłów na inne opowiadania i muszę je spisywać na kartce. XD Ale najgorsze są męczące pomysły, które dają spokój dopiero wtedy, gdy zacznę pisać historię. ;-;

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy