sobota, 21 listopada 2015

Ludzie listy piszą... Z KIM PISZESZ TY?^^

Dziś mam dla Was posta, który miał pojawić się tydzień temu. Bardzo przepraszam za to opóźnienie, ale za późno zdałam sobie sprawę z tego, że nie uda mi się sparować wszystkich w jeden wieczór. No cóż, mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Bez dalszego przedłużania - zapraszam dalej!

Na początku zaznaczę, że moim zamierzeniem w akcji Ludzie listy piszą było to, żebym połączyła ze sobą osoby z podobnymi zainteresowaniami, a przede wszystkim - w zbliżonym wieku. Bardzo zależy mi na tym, żeby ta akcja wniosła coś do Waszego życia i udekorowała szarą codzienność - listy mają olbrzymią moc uszczęśliwiania. Dlatego też dużo czasu zajęło mi dobranie Was w pary. Teraz mogę tylko trzymać kciuki, żeby moje wybory okazały się słuszne! :D


Zobacz, do kogo napiszesz list!
Paula Bloguje + Blue Kuba
Patryk Puchtel + Orcia Kochanowska
kociara + medyk
cutelittle kitty + Beata Rudnicka
Czytamyy Ogladamyy + Clevleen
Iza + Doomisia♥
Ami Pollack + Tori Stark
Natalia Dębska + Martyna Mazurowska
Aleksandra Mulligan + Ada Puszkarska
Żaneta Bachanek + tiggerss
Aleksandra + Justy śka
Latte + Julia Sypka
Muminek + Żebraczka spod Księgarni

Skoro wszyscy już wiecie, z kim przyjdzie Wam pisać, przypominam o kilku rzeczach:
- obie osoby równocześnie wysyłają do siebie listy (chyba, że meilowo ustalicie, kto zaczyna :D)
- nie zwlekaj bardzo długo z wysłaniem listu, bo ta druga osoba może zacząć się niepokoić :)
- listy to dobra zabawa - nie zastanawiaj się całymi dniami, co w nim napiszesz - usiądź przy kartce i pisz to, co przychodzi Ci do głowy!
- pamiętaj, że do listu możesz dorzucić coś od siebie! :D
- kiedy dostaniesz swój list, zrób sobie z nim selfie i wyślij na mojego meila (isabel2001@wp.pl) - możesz zakryć twarz, jeśli nie chcesz jej pokazywać^^

No i nie wiem, co jeszcze mogłabym napisać. Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące tej akcji - piszcie śmiało na meila :) Jestem przeszczęśliwa, że tak wiele osób zainteresowało się tą akcją! Przecież to aż 26 osób, które zachęciłam do korespondencji! Nie macie pojęcia, jak wielką radość sprawiało mi czytanie tego, co o sobie napisaliście - wspaniale jest poznawać moich czytelników! Teraz już wiem, że mój blog ma duży zasięg działania - udowodniliście mi to. Więc już zaczynam myśleć nad następną niespodzianką dla Was i dziękuję za tak liczny udział w tej^^ ♥

Meile do wszystkich 26-ciu osób poleciały!^^
Życzę miłej korespondencji! ♥♥♥
Isabel ♥

13 komentarzy:

  1. Po raz kolejny zachwycam się tym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejkuu, nareszcie! Mam nadzieję, że korespondencja będzie miła <3
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni ze swoich korespondencji i życzę nowych, świetnych przyjaźni ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz się nie mogłam doczekać :D Jajku ale fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanie listów to świetna sprawa i cieszę się, że stworzyłaś taką akcję. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam o tym, czy nie wziąć udziału i jednak, jakoś tak, się nie zgłosiłam i już zaczynam tego żałować... Mam nadzieję, że wszystkim parą będzie się bardzo dobrze pisało ^^
    Zapraszam do wydarzenia KSIAŻKOMANIA - tropem choroby Emotikon smile Tydzień wspólnego pochłaniania książki, dzielenia się uczuciami i łączenia się w bólu, bo o chorobie nie czyta się łatwo. https://www.facebook.com/events/1515795485380474/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, szkoda, że się spóźniłam! Świetna akcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać akcji ! Świetnie, że ją zorganizowałaś !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że już są pary. Mam nadzieję, że wymiana słów będzie miła i fajna. I przebiegnie bez problemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybitny pomysł! Szkoda, że nie zdążyłam, ale trudno ;) Miłego weekendu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna akcja :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję, że dopiero teraz się o tym dowiedziałam :( Mam nadzieję, że nie jest to akcja jednorazowa :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy