poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Kitty Book Tag

Zostałam nominowana do tagu, w którym pierwsze skrzypce grają koty! ♥ Dziękuję Aga Beznazwiskowa :)

1. Manx, czyli książka, w której czegoś mi brakowało.
Tego "czegoś" zdecydowanie zabrakło mi w pierwszym tomie sagi "Szeptem" Becki Fitzpatrick. Jakoś nie mogłam się w nią wkręcić. Na szczęście później było znacznie lepiej. Teraz seria należy do jednej z moich ulubionych :)









2. Munchkin, czyli książka, którą przeczytałam w najkrótszym czasie.
Tutaj idealnie pasuje "Love, Rosie" Cecelii Ahern, z którą spędziłam bardzo przyjemną sobotę. Mimo tego, że książka jest całkiem pokaźnych rozmiarów czyta się ją bardzo szybko ♥







3.Khaoo Manee, czyli książka z więcej niż jednym głównym bohaterem.
Czytałam całkiem sporo książek pisanych z kilku  perspektyw, ale do moich  ulubieńców zdecydowanie należą: Trylogia "Wilkołaki z Mercy Falls" Maggie Stiefvater oraz Seria "Gwiezdni Wędrowcy" Amy Kathleen Ryan :)








4.Syjam, czyli książka, która za mną chodzi.
Ażeby to taka jedna była :P Pragnę kupić mnóstwo książek. Jednak te, które po prostu muszę mieć to: "Duff. Ta brzydka i gruba" Kody Keplinger, "Eleonora i Park" Rainbow Rowell, "Jedyna" Kiera Cass,  "Cyrk nocy" Eric Morgenstern i "Starter"  Lissa Price (to jest dopiero początek listy ciągnącej się w nieskończoność :P).













5.Ragdoll, czyli książka królewska.
Jeśli chodzi o książkę, w której występuje monarchia, to oczywistym wyborem jest seria "Selekcja" Kiery Cass :) Ewentualnie mogę tu również zaliczyć serię "Klątwa tygrysa" Colleen Houck, gdzie jednym z głównych bohaterów jest indyjski książe ♥









6.Dachowiec, czyli książka, którą uwielbiasz, ale nie jest zbyt znana.
Powtórzę się, ale książką, dzięki której zaczął się mój książkocholizm jest seria "Klątwa tygrysa" Colleen Houck ♥ Za około rok wyjdzie film na jej podstawie (aaa!), więc pewnie zyska trochę fanów :3 Gdyby nie ta fantastyczna opowieść nie byłoby mnie tutaj teraz, i pewnie nadal czytałabym jakieś sflaczałe obyczajówki :P





Nominuję:
i wszystkich, którzy chcą ten tag zrobić :)

Czytelniczego dnia życzę ♥
Isabel ♥

19 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ^^ Koniecznością jest kupienie E&P! Czytałam The Duff jakiś tydzień temu, jest całkiem, całkiem. Nie mogę się zebrać do napisania jej recenzji, co chcę coś wystukać w notce, napotykam pustkę w mojej głowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ^^ Do Duff ciągnie mnie, bo też jestem brzydka i gruba :P Taa...

      Usuń
  2. Też poluję na Starter :D
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co:) Tak z innej beczki: czytałaś to http://kasiagandor.com/2015/01/stop-czytaniu-8-powodow-dla-ktorych-nie-warto-siegac-po-ksiazki/ . Jak to przeczytałam to mało mnie coś nie trafiło. Że niby od czytania się psują się zęby!?:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację!Nie znam się kompletnie na kotach,ale coś wymyślę,dzięki opisom :D
    Też poluję na "Startera" :D
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny TAG :) Jej! Chyba sama go (kiedyś) wykonam. Moja nazwa bloga zobowiązuje :P
    Co do ostatniej książki, którą wymieniłaś (Klątwa Tygrysa) sama chcę przeczytać, a skoro ty polecasz to przeczytam :) I jeszcze film wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuj się nominowana :* Serio, uzupełniłam notkę, więc jesteś otagowana :P KT jest obowiązkowa! ♥!

      Usuń
    2. Jej! Kochana jesteś :) Bardzo Ci dziękuję!

      Usuń
  6. Bardzo ci dziękuję za nominację!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najsłodszy TAG świata! cudowny! kocham kotki a porównywanie ich do książek to najlepszy pomysł świata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Za mną natomiast chodzą "Zbuntowani" i "Krew Olimpu".
    "Klątwę Tygrysa" czytałam dwa razy: raz gdy miałam 12 lat (wtedy to się tym zachwycałam) i kilka miesięcy temu, kiedy miałam już skończone 14 lat. Po 2 latach książka już mi się jednak nie spodobała tal bardzo. To, co kiedyś bardzo mi się podobało, teraz sprawiało wrażenie takiego schematycznego... Największym plusem tej książki było wplecenie wielu elementów kultury indyjskiej, co pokazało, że autorka KT musiała dużo wyczytać o Indiach. Ren i Kishan byli zbyt idealni, a romantyczność Rena czasami mnie wkurzała... Widocznie wyrosłam już trochę z paranormal romance, więc nie przejmuj się zbytnio moja opinią :) To tylko opinia...
    Tag ciekawy, może się go kiedyś podejmę :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przeczytałam serię w wieku 12 lat, więc nie miałam jakiś wygórowanych wymagań :P Mimo wszystko, mam ogromny sentyment do KT, bo... Indie ♥ Ren nie był zawsze idealny :P Momentami mnie strasznie wkurzał swoją samolubnością...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Zapraszam do udziału w konkursie :)
    https://www.facebook.com/828585590492895/photos/a.829044107113710.1073741827.828585590492895/1018665114818274/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tag :)
    Na razie nie mam w planie kupowania nowych książek. Chociaż parę do kolekcji by się przydało. Na razie to muszę zabrać się za mój zbiór. Tyle książek czeka, a ja nie mam zupełnie na nie czasu.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny TAG !
    Ja także poluję na DUFF ♥

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow bardzo fajny post nie wpadłabym by porównać książki do kotów które kocham <3 Naprawdę dobry pomysł. Chyba też mam książki, które bym mogła porównać do kotów :)

    PS. Sorki za spam ale mogę zapytać jak zrobiłaś te dodatkowe zakładki na górze? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny i ciekawy TAG.
    http://zapraszamdoczytania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy