piątek, 13 marca 2020

Powrót do korzeni, czyli My Little Pony Book Tag

Jeśli jesteście już ze mną dłużej to pewnie wiecie, że kiedyś bardzo lubiłam tagi książkowe. Wyświetlenia pod takimi wpisami też często były rekordowe, więc i Wy chętnie je czytaliście. Już dawno odeszłam od tego typu postów, ale dziś zdecydowałam się napisać właśnie taki luźny wpis, a czemu nie. Tak na odstresowanie przy tej całej sytuacji, która aktualnie nas otacza... I będzie to dodatkowo aktualizacja mojego własnego, autorskiego tagu!^^


Lecimy z aktualizacją!

Apple Jack - Książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne

W 2015 roku za przykład dałam Trylogię Czasu Kerstin Gier, natomiast teraz pasuje mi tutaj również Dygot Jakuba Małeckiego. Zdecydowanie wątek rodzinny grał tam dużą rolę.

Pinkie Pie - Najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w całej swojej czytelniczej karierze
Okej, to pytanie jest naprawdę trudne. Książki, które ostatnio czytam są raczej poważniejsze i nie ma w nich zbyt wielu momentów, które mogłabym uznać za jakieś wyjątkowo zabawne. W 2015 postawiłam na Ja, diablica Katarzyny Bereniki Miszczuk i szczerze, po prostu zostawię tu tę pozycję i nie będę wymyślać nic nowego na siłę, bo nie wiem, czy w ogóle jest jakaś godna następczyni.

Rarity - Książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów
Romansów też już nie czytam, więc udzielenie odpowiedzi tutaj będzie równie skomplikowane... 2015 rok - Katniss z Igrzysk Śmierci, wybór bezapelacyjnie idealny i shame on me, ale też nic nowego nie wymyślę.

Fluttershy - Wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni
Wreszcie jakieś całkiem w porządku pytanie! Takich książek na pewno jest mnóstwo, ja postawię na Cenę ciała Marka Weissa, która zrobiła na mnie olbrzymie wrażenie, a nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. 
W 2015 pisałam tutaj o Na psa urok Anny Sokalskiej i o Skazanych Alice Hill.

Twilight Sparkle - Książka z postacią, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką
Zdecydowanie moją przyjaciółką mogłaby zostać główna bohaterka Wieku cudów. W książce ma 13 lat, a już wtedy jest niezwykle dojrzała, mądra i jestem przekonana, że byśmy się dogadały. Oprócz niej super osobą była też panienka Skeeter ze Służących, naprawdę wyjątkowy człowiek o wielkim sercu. 
W 2015 moim wyborem była Amber z Prawie jak gwiazda rocka Matthew Quick'a.

Spike - Książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią
Mój wybór pada na bohaterkę ostatnio przeczytanej przeze mnie książki Nie odpisuj Marcela Mossa. Dziewczyna, której na imię Martyna, przeżywa miłość na swój sposób, jest mocno poraniona psychicznie, przez co mąż, do którego żywi olbrzymie uczucie, odchodzi. Później zakochuje się ona w innym mężczyźnie i znów okazuje się, że są to źle ulokowane uczucia, do tego również jej problemy psychiczne nie ułatwiają sprawy.
W 2015 zdecydowałam się na zakochanego w Americe Aspena z Rywalek.

Rainbow Dash - Książka, do której masz największy sentyment
Sentyment do Klątwy Tygrysa mam wciąż i mimo że teraz ta seria zdecydowanie by mnie nie zachwyciła to wiążę z nią świetne wspomnienia. A oprócz tego oczywiście niezapomniana, wspaniała Love, Rosie Cecelii Ahern! 

***

Zapraszam wszystkich chętnych do wykonania tego tagu, buziaki!
with love, Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy