poniedziałek, 9 marca 2015

Haul zakupowy ♥

Witam!
W tym tygodniu robiłam zakupy w internetach ♥



Zakupy na stronie Czytam.pl ♥
Dokładnie tydzień temu (3.03.15) zamówiłam 6 książek, za które zapłaciłam... 52zł  z wysyłką! ♥
Jak to możliwe? Na stronie Czytam.pl wchodzimy w zakładkę TANIA KSIĄŻKA... a tam znajdziecie mnóstwo propozycji książek w cenach nawet od 1,98! ♥
Dziś przyszła moja paczuszka, którą się z Wami pochwalę ♥


1. "Tabu" Hill Casey (320 stron, oprawa miękka) - 7,72 zł 
2. "Niektóre dziewczyny gryzą" Neill Chloe (368 stron, oprawa miękka) - 7,72 zł
3. "Piątkowe noce wampirów" Neill Chloe (368 stron, oprawa miękka) - 7,72 zł
4. "Zaułek potworów" autorzy bestsellerowych horrorów (440 stron, oprawa miękka) - 6,04 zł
5. "Szeptem" Fitzparick Becca (wydanie kieszonkowe, 336 stron, oprawa miękka) - 10,28 zł
6. "Blask" Ryan Amy Kathleen (408 stron, oprawa miękka) - 3,45 zł
Podałam ceny, za które ja te książki kupiłam. Cały czas zmienia się lista książek w promocji! :)

Za wysyłkę Pocztą Polską za pobraniem zapłaciłam 8,99 zł. Czyli w sumie niecałe 52 zł :) Moim zdaniem bardzo opłaca się kupować na tej stronie, ponieważ stałe ceny, również są niższe niż, np. w Empiku czy w księgarni :)
Czytaliście, którąś z tych książek? Chcecie, żebym któreś z nich zrecenzowała? Piszcie w komentarzach! ♥

Zakupy na Allegro ♥
Na allegro kupiłam etui na mój telefon :) Zapłaciłam za nie 28,90 zł z wysyłką.


*zdjęcia robione w lustrze szafy stojącej w pokoju siostry ;)

Samo etui (+ gratis folia ochronna i ściereczka) kosztowało 19,90 zł, a wysyłka (list polecony ekonomiczny) 9,00 zł. 
Jest ono gumowe, nadruk to nie naklejka, więc jak na razie jestem zadowolona :) Nie uważacie, że jest słodkie? ♥ (mój telefon to LG L90 d405n)

To już wszystko w tym haul'u :) Podobało się Wam coś co pokazałam? Piszcie komentarze, jeśli chcecie więcej takich haul'ów! ♥ 
Podsumowanie miesiąca będzie jutro :* 
Isabel ♥




10 komentarzy:

  1. Szeptem♥ Ja swoją kieszonkową "Szeptem" kupiłam za 9,90 w drogerii Natura:D
    http://czasdlaksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze są książki? :O Super! Muszę się wybrać! :-)) Dziękuję za radę :-D

      Usuń
  2. Świetne zakupy :)
    Również obserwuję :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy ! :)
    Obserwuję, fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, rzeczywiście bardzo tanie książki na tej stronie ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie książka "Niektóre dziewczyny gryzą" -Neill Chloe. Koniecznie muszę ją zdobyć :) I przecudowne etui <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać książki a nie wiedziałam że można je tek tanio dostać ;) dzięki za pomysł <3

    HelloKitty

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam "Szeptem" świetna książka :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Na swoim starym telefonie tez miałam taki case ze spongebobem :o jest super <3 zapraszam do siebie -> www.tyijawertyuiop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy