poniedziałek, 30 marca 2015

[2] Szeptem - Becca Fitzpatrick

 Szeptem
 Historia o Nefilach, aniołach, przyjaźni i miłości? Czemu nie :)

Seria: Szeptem
Tom: I
Tytuł: Szeptem
Autor: Becca Fitzpatrick
Wydawnictwo: Otwarte
Ilość stron: 328







 Okładka 5/5
No i znowu spotykam się z okładką, która skradła moje serce. Przyznam się, że przez ok. 10 minut przed czytaniem, gapiłam się na obraz anioła z czarnymi skrzydłami. Idealnie dobrana kolorystyka... Po prostu magiczna! ♥ Kryje się w niej ogrom emocji, cech jednego z głównych bohaterów. Wszystko w tej okładce mówi: przeczytaj mnie, zabiorę Cię do innego świata. Czy mnie zabrała? Dowiecie się dalej :)

♥ Bohaterzy 4/5
Bardzo podoba mi się ogólny zarys głównych bohaterów. Mamy Norę - zwykłą, odpowiedzialną, posłuszną nastolatkę, której ojciec został zastrzelony. Jest również Patch - ogromnie tajemniczy, niesamowicie przystojny, zabawny chłopak, który okazuje się być upadłym aniołem. Poznajemy także przesympatyczną Vee - przyjaciółkę Nory. Ważnymi osobami w książce są również Elliot i jego przyjaciel, który coś ukrywa - Jules. Wszystko to brzmi bardzo dobrze, jednak mi czegoś brakowało. Nie czułam się jakbym była z nimi (jak to w niektórych książkach bywa), tylko po prostu 'obserwowałam' to wszystko z daleka. Nie integrowałam się z nimi i dlatego taka ocena.

♥ Fabuła 5/5
Na początku myślałam, że pani Fitzpatrick wybrała sobie nieco oklepany temat: narratorką jest nastolatka, której życie diametralnie się zmienia, gdy pojawia się w nim chłopak posiadający moce, których nigdy wcześniej sobie nie wyobrażała. Poniekąd tak właśnie było, jednak autorka nadała temu wszystkiemu zupełnie inny wymiar. Patch jest upadłym aniołem, który żeby zostać człowiekiem, musi... złożyć Norę w ofierze. Przeszkodą staje się jednak uczucie do niej. Okazuje się, że Patch nie jest jedyną osobą, która pragnie śmierci dziewczyny. Książka zawiera mnóstwo mrożących krew w żyłach opisach sytuacji, w których Nora ledwie uchodzi z życiem. Kto i dlaczego chce ją zabić? Jaka historia jest z tym związana?

♥ Wrażenia 3/5
Książka bardzo ciekawa, (jak już pisałam wcześniej) mrożąca krew w żyłach, momentami bardzo romantyczna (ach, te rozmowy Patcha i Nory ♥). Mimo wszystko, czegoś mi w niej zabrakło. Nie czułam takiej więzi emocjonalnej z tą powieścią... Może to dlatego, że pierwszy raz czytam o aniołach?

♥ Suma 17/20
Suma sumarum, naprawdę świetna książka :) Warto do niej zajrzeć ♥ Z pewnością będę kontynuowała serię :D

♥ Cytaty *.*
"Pamiętaj, że człowiek się zmienia, jednak jego przeszłość nigdy."

"- Jak zwykle pięknie wyglądasz.
- Dziękuję - odparłam bezmyślnie.
- I cudownie pachniesz - dodał Patch.
- To się nazywa prysznic - odparłam zapatrzona w przestrzeń, ale gdy nie zareagował odwróciłam się do niego. - Mydło, szampon. Ciepła woda.
- Nagość. Czuję sprawę."

"- To, że mnie prowokujesz.
- Powiedz jeszcze raz 'prowokujesz'. Prowokująco układasz przy tym usta."

"- Co robisz w niedzielny wieczór? - zapytał z uśmiechem. Prychnęłam. Niechcący.
- Zapraszasz na kolację?
- Hardziejesz. Podoba mi się to, Aniele.
- Nie interesuje mnie, co ci się podoba. Nigdzie z tobą nie pójdę. Na żadną randkę. Zaraz, zaraz, nazwałeś mnie ANIOŁEM?
- Bo co?
- Bo mi się to nie podoba.
Uśmiechnął się. - Trudno, tak zostanie."

"- O kurde. Kurdekurdekurde. Potrąciłaś j e l e n i a? Nic się nie stało? Może to był BAMBI? - powiedziała Vee."

Czytaliście Szeptem? Jak Wam się podobało? A co myślicie o moich recenzjach?

Czytelniczego dnia życzę ♥
Isabel ♥





13 komentarzy:

  1. Jakoś nie ciągnie mnie do tej książki ;)

    Zapraszam: k-siazkowyswiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka, tak jak piszesz, rzeczywiście jest świetna :)
    Chciałabym się za nią zabrać, ponieważ (mimo że tyle razy miałam ją w rękach) nie mam jakoś na nią ochoty.
    Śliczne cytaty dobrałaś, co jeszcze bardziej mnie zachęca :)
    Pozdrawiam,
    wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa skala oceniania :) Co do książki to całą serię mam już dawno za sobą, ale okładki nadal należą to tych naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni cytat był naprawdę świetny! Rozbawił mnie do łez.
    Jeszcze nie czytałam Szeptem, ale mam w planach. Książka już na mnie czeka :)

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze dwa cytaty najlepsze, haha :D
    Podoba mi się fabuła, jest w moim stylu :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog oczywiście obserwuję

    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą serie już dawno mam za sobą i wsunie dzięki twojemu postowi mam ochotę znów po nią sięgnąć.

    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka była jedynie ciekawa, nie zachwycająca. Nie wiem, czy zajrzałabym do niej drugi raz.

    Pozdrawiam!

    http://zaslodkakawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie czytałam. Jak ogarnę to co mam teraz do przeczytania to może wezmę się za tą serię :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham szeptem! A Patch.. ten chłopak to mój ideał, poważnie haha :D
    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka mignęła mi nieraz, ale nigdy nie miałam czasu zatrzymać się i przeczytać opisu wydawcy ani opinii. Przekonałaś mnie, że warto po nią sięgnąć :)

    http://ruderude-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam i w sumie przeszło bez echa. Nic nadzwyczajnego, staniki nie latały, tatuaże nie opadły... xD Właściwie po lekturze Black ice liczyłam na coś lepszego i się zawiodłam. Pani Fitzpatrick się nie postarała, a jej postaci wydają mi się drętwe w tej sadze. A jeśli jesteś ciekwa całej recenzji, zapraszam na recenzje-koneko.blogspot.com. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ♥ I choć czytałam już naprawdę dawno, to nie da się o niej zapomnieć! Już planuję re-read! :D ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy