poniedziałek, 27 lipca 2015

The Name Book Tag

Uwielbiam tagi, bo są niezwykle przyjemne i niewymagające^^ Do The Name Book Tag nominowała mnie Paulina z Rude Recenzuje i Iza z Kolejnego Rozdziału. Dziękuję dziewczyny! <3

Nazwa mojego bloga sama za siebie mówi jak mam na imię. Isabel w rzeczywistości jest Izabelą, a w moim ulubionym zdrobnieniu Izą. W tym tagu wykorzystamy pełną formę mojego imienia, żeby było dłużej i mam nadzieję ciekawiej^^










jak "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins

Igrzyska przeczytałam całkiem niedawno, bo jakoś wcześniej nie było okazji. Jestem dopiero po pierwszym tomie, ale już wiem jak przygoda Katniss i Peety się skończy - internauci spojlerują :v Ale ja nie zważam na to i poluję na całą trylogię, bo chcę poczuć adrenalinę głównych bohaterów na własnej skórze. Jeśli ktoś z Was ma do sprzedania wszystkie trzy części - odezwijcie się :D










jak "Zieleń szmaragdu" Kerstin Gier

Ostatnia i definitywnie moja ulubiona część Trylogii Czasu. Płakałam jak bóbr przy końcówce - z emocji i dlatego, że nie chciałam tak szybko rozstawać się z bohaterami. Uwielbiam! <3










jak "Apetyt na kwaśne winogrona" Irena Matuszkiewicz

Żeby znaleźć książkę na A musiałam wspomóc się półką "przeczytane" na Lubimy Czytać - ta moja pamięć... W podstawówce czytałam "Serię ze sprężynką" i jedną z książek wchodzących w ten cykl był właśnie "Apetyt na kwaśne winogrona". Muszę przyznać, że mało z tej książki pamiętam, ale co nieco jeszcze zachowało się w mojej głowie. Mogę Wam ją polecić z czystym sercem! <3










jak "Blask" Amy Kathleen Ryan

Ojej, ja tę książkę swojego czasu uwielbiałam! Do tej pory jestem pod wrażeniem umiejętności pisarki. Recenzja "Blasku" była pierwszą z tych poważniejszych na moim blogu. Tyle wspomnień!^^ *recenzja*










jak "Eleonora i Park" Rainbow Rowell

Książka zbierająca skrajnie różne opinie. Moje serduszko niewątpliwie poruszyła, więc zaliczam się do osób, które historię Elki i Parka pokochali. Ale to zakończenie - dlaczego autorka zostawiła otwarte zakończenie?! Ja tak nie chcę :< *recenzja*










jak "Love, Rosie" Cecelia Ahern

Czytałam ją w lutym, ale jak tylko o niej pomyślę, uśmiecham się :) Ci, którzy już mieli okazję się z nią zapoznać zrozumieją mnie. Natomiast wszystkim, którzy jeszcze nie czytali tej książki, radzę to szybko naprawić. Książka oczarowuje, a film nie dorasta jej nawet do pięt!










jak "After. Płomień pod moją skórą" Anna Todd


Kurcze, właśnie sobie uświadomiłam, że przeczytałam tylko JEDNĄ książkę na A! :O A w moim imieniu są 2... Więc wybrałam serię, którą bardzo chciałabym przeczytać. Z przyjemnością przygarnę "After" jeśli ktoś ma - te tomiszcza wyglądają fantastycznie! Chcę je :3

A ja nominuję:
Dominikę z Recenzje Ami
Kasię z About Katherine
Karolinę z In Bookland
Michasię z Książkowego świata
Magdę z Przystanek Bookstock

Jak Wam się podoba ten Tag? Ja bawiłam się wyśmienicie <3 Pamiętacie o KONKURSIE?
Isabel ♥


30 komentarzy:

  1. O, post opublikowany dwie minuty temu :D Ja to mam szczęście ^^
    Zazdroszczę literki "i" w imieniu... no kto by nie chciał w tym tagu wpisać Igrzysk Śmierci :D
    Pozdrawiam, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nawet ja zapomniałam, że włączyłam automatyczną publikację :P
      Również pozdrawiam^^

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten tag. Mówiąc szczerze, czekam aż mnie ktoś do niego nominuje. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag! :)

    http://reading-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny tag :> Lubię je czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no świetny Tag bardzo ciekawy, podoba mi się :D
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać tagi, a zwłaszcza książkowe, bo książki też kocham. O wiele mocniej.
    Masz bardzo ładne imię, z moim byłoby chyba mniej zabawy, bo zarówno pseudonim "Sage" jak i moje prawdziwe imię składa się zaledwie z czterech liter, ale gdyby je połączyć, to już osiem.. ale nikt mnie raczej nie nominuje, więc na razie mogę żyć w pełni anonimowo. ^^ No dobra, prawie.
    "Igrzyska" darzę wielką miłością, i sama też stosunkowo dawno się za nie zabrałam. Ja mam tylko "W pierścieniu ognia" nie na sprzedaż. ;) Resztę pożyczałam ^^
    "Apetyt.." brzmi ciekawie, nigdy nie sięgałam po książki tej autorki, ale w bibliotece ich dużo, więc sięgnę.
    O dwóch kolejnych książkach nie słyszałam, co dziwne. A może słyszałam, a nie pamiętam? Nie wiem, nie wiem. Ale ja czytam wszystko, więc na pewno jak zobaczę, to przeczytam.
    'Love, Rosie' - ostrzę na to pazurki od dawna, ale niektórzy porównują ją do "Zostań, jeśli kochasz" a ta mnie bardzo zawiodła, więc jeszcze się waham, bo niby spoko, ale mam dużo fantastyki, sci-fi i innych bardziej interesujących mnie gatunków do nadrobienia.
    Świetnie prowadzisz ten blog, chciałabym kiedyś osiągnąć to, co osiągnęłaś ty. Trzymaj tak dalej, xox.
    Sejdż Ksionżkowy.
    sejdzksionzkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja lubię takie długie komentarze *^* A ja Cię proszę żebyś też zrobiła ten tag - jestem ciekawa Twoich odpowiedzi i prawdziwego imienia ;D Bardzo Ci dziękuję za komplementy <3 Warto tworzyć dla takich komentarzy ^^

      Usuń
    2. Ojeju, strasznie Ci dziękuję, zabieram się do roboty.
      Prawdziwe imię brzydkie, niegodziwe. :P
      Nie ma za co ^^ <3
      Pozdrawiam i przepraszam za spam.xx

      Usuń
  7. Kocham TAG-i, więc możesz je robić jak najczęściej :D
    Ja mam kurczę z "Igrzyskami Śmierci" problem, bo a) czytałam je dobre cztery lata temu i b) nie zachwyciły mnie :/ To było jeszcze przed falą igrzyskomaniaków, bo pamiętam, że jak mówiłam o tej trylogii koleżankom też czytelniczkom, to było takie: "a co to? o czym to? nie znam tego" etc. "Eleonora i Park" było słodkie, urocze i takie... no nic, tylko się rozczulać :')
    Z "Love, Rosie" podobał mi się i film, i książka, jednak faktycznie książka była o niebo lepsza :D
    Po "After" radzę nie sięgać, słyszałam tyle negatywnych opinii, że... :<
    Miałabyś coś przeciwko, gdybym wykonała ten TAG też u siebie? Bo jest naprawdę świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja mam podobnie - owszem, pierwsza część bardzo mi się podobała, ale moim zdaniem tą historia mogłaby się skończyć z pierwszym tomem. Jakoś mam wrażenie, że reszta będzie naciągana i średnio mnie ciągnie :c O After słyszałam już dużo i bardzo mnie intrygują książki, które wzbudzają mieszane emocje. Czyj się nominowana i koniecznie wklej link jak już go zrobisz ^^

      Usuń
  8. Świetny Tag!
    Bardzo miło i przyjemnie się go czytało!
    Oby takich więcej!
    Pozdrawiam :)
    Ronie z http://ronie-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy Tag, jednak książek, które wymieniłaś akurat nie czytałam;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z książek które wymieniłaś czytałam tylko "Love, Rosie" i "Eleonora i Park". Trochę wstyd, że nie zapoznałam się z "Igrzyskami" ale cii... A "After.." też kiedyś chciałam przeczytać, ale trochę się zniechęciłam przez opinie na jej temat, więc dopiero w przyszłości po nią sięgnę.
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się - ja już myślałam, że jestem ostatnią osobą, która nie przeczytała całości, a tu takie zaskoczenie! :D "After" również w najbliższym czasie nie będę czytać, ale może kiedyś?

      Usuń
  11. Ten tag jest bardzo ciekawy!
    Na "A" nie ma wielu książek, w większości są na przykład na "P" czy coś takiego - zauważyłam, że najwięcej przeczytałam na "P" - wowow.
    A jeśli chodzi o Igrzyska to przygotuj się na ostatni tom na nim dopiero płakałam jak bóbr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie trudno wybrać jedną literkę, ale sporo jest "S" :D

      Usuń
  12. Bardzo fajny Tag, pierwszy raz o nim słyszę. :D
    Pozdrawiam! ^^
    nie-tylko-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy tag, koniecznie skończ sagę Igrzysk. Może znajdziesz je w bibliotece? :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajny tag, chociaż pierwszy raz go widzę :)
    Moje imię takie biedne, tylko pięć liter :P. I to jeszcze takich, że nie mogę sobie przypomnieć żadnych książek!
    Igrzyska <3. Na szczęście ja już zakupiłam wszystkie trzy części po długim polowaniu ^^. Wyglądają cudownie na półce, te filmowe okładki <3 Codziennie uwielbiam na nie patrzeć ^^
    Trylogię czasu czytałam, ale jakoś mnie specjalnie nie zachwyciła. No cóż, co kto lubi :P Ja tam za romansami nie przepadam, a ten wątek mi jednak przeszkadzał xd.
    Bardzo bym chciała przeczytać "Love, Rosie", bo wszyscy tak zachwalają, a w dodatku jest w formie epistolarnej, z czym się jeszcze nigdy nie spotkałam :) No i chcę obejrzeć film, bo Claflin <3
    Ps.Kocham tą Rainbow na obrazku :D!
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do filmu Love Rosie nie dorasta książki do pięt wczoraj oglądałam i jestem rozczarowana filmem, bo książka jest taka urocza cudowna i taka że nie ma słów by ją opisać a film (ah szkoda gadać).
    Igrzyska <3 Koniecznie czytaj kochana cudowna i moja ukochana seria ;) Poszukaj na fb jest grupa (Książki- sprzedaż/wymiana) gdzie możesz kupić używane książki ale w dobrym stanie i cenie i tam możesz znaleść i w okładkach filmowych i zwykłych ;) Co do reszty książek niestety jeszcze nie czytałam :(
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej info: http://miedzy--stronami.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1_27.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy ja robiłam ten tag (tylko jeszcze się nie wstawił post :P ) to na I w ogóle nie mogłam znaleźć książki, a Igrzyska leżą na mojej półce :D No cóż, też wspomogłam się biblioteczką na LB i wymyśliłam coś innego ☻

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy tag. Moja nazwa bloga jest dość długa, więc miałabym dopiero ciężki orzech do zgryzienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super TAG! Uwielbiam Love Rosie. Książka jest zdecydowanie lepsza. :)

    www.stanslifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesujący tag :3 Chyba sama zrobię go na swoim blogu :]
    Pozdrawiam, Obserwuje
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam Cię do LBA, mama nadzieję, że odpowiedz na moje pytania! ♥
    http://helloimbooklover.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-awards-5-i-6.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Sien dobry. Iza Gosię, to teraz Gosia Izę zaprasza do wyzwania made by me :D http://literackafantazja.blogspot.com/2015/07/literary-fantasy-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy