poniedziałek, 11 lipca 2016

Podsumowanie BOOKATHON LATO 2016! ♥

Cześć! Dziś mam dla Was czytelnicze podsumowanie letniej edycji Bookathonu! W tej akcji brałam udział pierwszy raz, bo jakoś tak wcześniej nie było mi z tym po drodze. Dlatego też myślałam, że nie pójdzie mi szczególnie dobrze, a tu takie zaskoczenie! Zobaczcie sami, jak mi poszło :)

Moje plany na Bookathon wyglądały tak:
1. WAKACJE Z DUCHAMI - "Król kruków" Maggie Stiefvater
2. ROZPOCZNIJ SERIĘ - "Król kruków" Maggie Stiefvater
3. AUTOR O TWOIM IMIENIU/INICJAŁACH (wykreśliłam to zadanie, bo nie mogłam znaleźć autorki o imieniu Iza/Isabel lub inicjałach IS)
4. LATO Z KRYMINAŁEM - "Czerwone jak krew" Salla Simukka
5. KSIĄŻKA Z TWOIM ZAWODEM - "Między książkami" Gabrielle Zevin
6. WAKACYJNA MIŁOŚĆ - "Do wszystkich chłopców, których kochałam" Jenny Han
7. PRZECZYTAJ 1500 STRON

Dzień 1
Bookathon zaczęłam od Króla kruków. W poniedziałek byłam dosyć zabiegana, a mimo to przeczytałam 222 stron! No i zaczęłam się zachwycać tą powieścią - Maggie Stiefvater nigdy nie zawodzi ♥♥♥ Czytałam dosłownie wszędzie, gdzie się dało - na balkonie, na stacji benzynowej, w samochodzie, u babci... także no xD

Dzień 2
Tego dnia przeczytałam 192 strony i tym samym skończyłam CUDOWNEGO GENIALNEGO NIESAMOWITEGO IDEALNEGO Króla kruków! Tak, coś czuję, że zostanę ogromną fanką tej serii! Już nie mogę doczekać się lektury kolejnych tomów ♥♥♥

Dzień 3
Pominęłam wyzwanie z tego dnia, więc przeszłam od razu do "Lata z kryminałem" i czytałam Czerwone jak krew Salli Simukki. Po 122 stronach stwierdziłam, że autorka ma naprawdę świetny pomysł, potrafi wyczarować klimat grozy i bardzo specyficzną główną bohaterkę. 

Dzień 4
Dalej czytałam Czerwone jak krew. Tego dnia przeczytałam 130 strony i tym samym skończyłam tę książkę. Spodziewałam się po niej tak naprawdę czegoś innego, ale i tak jest to bardzo pozytywne zaskoczenie. Była bardzo niespotykana, a jej zdecydowany plus to zawiła fabuła i wartka akcja. Na 100% sięgnę po kolejne tomy :)

Dzień 5
Tego dnia była "Książka z twoim zawodem" i sięgnęłam po Między książkami Gabrielle Zevin. Wybrałam ją dlatego, że uwielbiam czytać książki, tak jak jej główny bohater :D Czytało się bardzo bardzo przyjemnie, dosłownie pochłonęłam te 270 stron i świetnie się bawiłam! ♥ Będę do niej niejednokrotnie wracać^^ Gorąco Wam ją polecam!

Dzień 6
Do "Wakacyjnej miłości" przypasowałam Do wszystkich chłopców, których kochałam i przeczytałam tego dnia 300 stron. Czytało się naprawdę błyskawicznie, a książka spodobała mi się bardzo! Uwielbiam styl pisania Jenny Han, bo to takie urocze! ♥♥♥

Dzień 7
Ostatniego dnia Bookathonu przeczytałam 146 stron i skończyłam Do wszystkich chłopców, których kochałam - to było SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER! ♥ Serio, ta historia mnie zachwyciła (a poza tym uwielbiam tatę Lary Jean <3).
A jeśli chodzi o przeczytanie 1500 stron w Bookathonie, to to akurat mi się nie udało, bo przeczytałam 1382/1500 stron (zostało tylko 118 stron, żeby mi się udało!), ale i tak jestem zadowolona z mojego wyniku^^ 

Koniecznie dajcie znać, jak poszedł Wasz Bookathon! Jak widzicie, przeczytałam 4 genialne książki i świetnie się bawiłam ♥ A Wy? :)
Iza xx

8 komentarzy:

  1. Nie brałam udziału w bookathonie, przyznam się, że nie lubię czytać na czas. Aczkolwiek jestem dumna z Twoich wyników, również uwielbiam "Do wszystkich chłopców, których kochałam" <3
    Pozdrawiam i zapraszam na post rocznicowy :* pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie brałam udziału w BookAThonie, ponieważ nie podobały mi się zadania, ale może wezmę udział w kolejnej edycji :)
    Masz bardzo ładny wynik, którego Ci gratuluję :D Oby tak dalej!
    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dane mi było brać udziały w Bookathonie - wolę sobie wybierać książki bez jakiś wyznaczników.
    Bardzo mi się podobał "Król kruków", a "Do wszystkich chłopców, których kochałam" było bardzo przyjemne :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wynik, no i ciekawi mnie ten cały "Król kruków". ;p Ja w tym Bookathonie nie brałam udziału, może kiedyś się na to zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik, gratulacje! Ja zrezygnowałam z Bookathonu po 1 dniu na rzecz oglądania serialu. :D Król kruków i Między książkami, kocham!!! Fantastyczne książki, Króla kruków przeczytałam niedawno i dzisiaj zamówiłam pozostałe tomy :D

    http://bookline-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę nieźle! Sama chyba nie dałabym rady tyle przeczytać, więc gratuluję wyniku! Sama mam sporą ochotę na "Do wszystkich chłopców, których kochałam", może uda mi się wkrótce przeczytać ;)

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze Ci poszło! Ja nie brałam udziału w BookAThonie, ale może następnym razem :D
    Muszę w końcu przeczytać "Króla kruków", bo zapowiada się naprawdę dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy polecacie "Do wszystkich chłopców, których kochałam"? Gdzie i za ile mogę nabyć?:D

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy