wtorek, 21 kwietnia 2015

Informacyjnie: wygląd, styl recenzji, konkurs!

Cześć! ♥
Mamy wiosnę, więc postanowiłam zrobić spóźnione wiosenne porządki na blogu. Zmiany, zmiany, zmiany! ♥


Myślę, że większość z Was zauważyła już totalne odświeżenie w wyglądzie bloga. Postawiłam na szarości z różem. Efekt bardzo mi się podoba. Nagłówek również zrobiłam sama :P Pierwszy raz w życiu! Zmieniałam jego rozmiar chyba ze 100 razy, bo ciągle nie pasował ;/ Jak na moje oko nadal jest za duży, ale... cóż, mam dość :P  A co Wy o tym myślicie? Jak Wam się podoba (w skali 1-10)?

Postanowiłam też zmienić (czyt. ulepszyć) moje recenzje. Zauważyłam, że większość z Was bała się je czytać, ponieważ spodziewaliście się spojlerów. Przejrzałam je wszystkie i zrozumiałam, że są do niczego! ;/ Obiecuję się poprawić. Już piszę dla Was pierwszą recenzję w nowym stylu i idzie całkiem nieźle ^^.

Ostatnią rzeczą, o której chcę Was poinformować jest to, że planuję zrobić dla Was konkurs! ♥ Oczywiście nie teraz, tylko wtedy, gdy wybije mi 50 obserwujących ;P Po prawo macie ankietę, czy wzięlibyście w nim udział. Wypełnijcie ankietę, proszę. Dla Was to jeden *klik*, a dla mnie wiadomość, że jesteście zainteresowani ;)
Z okazji 50 obserwujących chciałabym też zmienić link bloga. Co myślicie o isabelczyta.blogspot.com? Myślę, że byłabym wtedy lepiej rozpoznawalna, a jakie jest Wasze zdanie?

Dziękuję, za przeczytanie tej notki ;) 
Czytelniczego dnia życzę! ♥
Isabel ♥

11 komentarzy:

  1. Jest ślicznie uwielbiam połączenie białego lub szarego + mocny róż!!
    http://filigranoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło, że Ci się podoba! ♥
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Fajny, stonowany wygląd i super nagłówek :D
    Nie ma to jak wiosenne zmiany.. A co do adresu bloga - dobry pomysł. Sama najchętniej chodzę po blogach książkowych i wchodzę tylko na te, które mają w nazwie nawiązania do czytania. Łatwiej będzie trafić na Twojego bloga tym, którzy byliby zainteresowani :)

    LimoBooks :)
    Photonette ^^ - nowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba i dziękuję, za tak trafne spostrzeżenie! ♥
      Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  3. Nagłówek jest bardzo ładny, ale mógłby być mniej "wysoki" :)\
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no właśnie wiem, ale już nie wiem co z nim zrobić ;/ Dziękuję! ♥
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. Nowy wygląd jest rzeczywiście przyjemniejszy! ;) Taak, ten nagłówek jest rzeczywiście wielki ;) Mogłabyś go np. skrócić i zostawić tylko "Isabel czyta. Blog recenzencki" z tymi dwoma kucykami. Myślę, że również byłoby świetnie :)) W jakim programie robiłaś nagłówek?
    Czytelniczego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju! Dziękuję za tak pomocną radę! ♥ Zrobiłam jak napisałaś! I jak to teraz wygląda? *.* Picmonkey :*
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wygląda naprawdę świetnie. Myślę, że jest nawet mniej chaotycznie :)) Ja mój nagłówek też robiłam w Picmonkey, teraz chciałabym zrobić jakiś nowy, bardziej nawiązujący tematem do książek.
      Czytelniczego! :)

      Usuń
    3. Dziękuję ♥ Naprawdę bardzo mi pomogłaś ;*
      Nawzajem :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie to wszystko wygląda. Też z początku myślałam o nagłówku z kucykami, ale jednak postawiłam na bardziej stonowany :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy