wtorek, 14 kwietnia 2015

[3] Crescendo - Becca Fitzpatrick

Crescendo
Obiecałam, że będę kontynuować serię, więc dotrzymuję słowa :) Przedstawiam Wam moje odczucia na temat drugiego tomu cyklu Szeptem :D


Przejdź do Recenzji tomu 1 ♥

Seria: Szeptem
Tom: II
Tytuł: Crescendo
Autor: Becca Fitzpatrick
Wydawnictwo: Otwarte
Ilość stron: 400




♥ Okładka 5/5
Moja pierwsza myśl, gdy spojrzałam na ten tom: Gdzie jest Patch?! Czemu ta okładka jest taka smutna?! :O Krótko mówiąc byłam ogromnie zszokowana. Na szczęście nieco się uspokoiłam, gdy zauważyłam, że na następnych częściach występuje również mój ulubiony bohater :D Uff... Ale przejdźmy do rzeczy.
Na okładce książki widzimy samotną Norę skąpaną w strugach deszczu (w moim domniemaniu deszcz symbolizuje łzy :D). Mówi to samo za siebie czego spodziewać się po tej części historii dziewczyny i Patcha. Niezaprzeczalnie udowadnia nam, że powieść pełna jest bólu i rozczarowań. Mimo tych smutnych odczuć okładka przyciąga wzrok swoim oryginalnym pięknem ♥

♥ Bohaterzy 4/5
W tym tomie ponownie spotykamy się z Norą i Patchem. Niestety tym razem niezbyt często występują razem. Przyczyną tego jest Marcie - wróg Nory numer 1 - która zaczyna spotykać się z chłopakiem (wyobraźcie sobie moje zdumienie, gdy się o tym dowiedziałam :P).
Poznajemy również Scotta - starego przyjaciela Nory z dzieciństwa, który okazuje się być zamieszany w całą historię. Jednak najważniejszą nową postacią jest Rixon, który przewraca całą książkę do góry nogami! Dlaczego? Nie powiem, bo będzie spojler :v Często pojawia się też Hank Millar - ojciec Marcie i... kochanek mamy Nory -  który nie jest tym za kogo wszyscy go uważają...Poza tym mamy podobne grono osób co w pierwszym tomie (tj. Vee, mama Nory, detektyw Basso).

♥ Fabuła 5/5
Wow! W tej części pojawia się mnóstwo zaskakujących wątków! Miłość Patcha i Nory zostaje wystawiona na próbę. Ich bliska znajomość stanowi śmiertelne niebezpieczeństwo dla chłopaka, ponieważ ścigają go archaniołowie.
Dowiadujemy się tu kto i dlaczego zabił ojca Nory i jesteśmy 'świadkami' kolejnej próby złożenia dziewczyny w ofierze!

♥ Wrażenia 4/5
Ta część podobała mi się znacznie bardziej niż poprzednia, ponieważ wywierała na mnie mnóstwo sprzecznych emocji. Moje serce zostało złamane, byłam wściekła na niektórych bohaterów, śmiałam się z ciętych ripost Scotta i Vee, a kilka razy byłam autentycznie przerażona! Nieźle! ♥
Minus za przemyślenia Nory i jej użalanie się nad sobą. Lubię ją, ale w tym tomie - momentami - była nie do zniesienia!

♥ Suma 18/20
Świetny tom! ♥ Wyjaśnia się wiele zagadek z przeszłości, a także pojawiają się nowe problemy... Polecam!

♥ Cytaty *.*






Czytaliście Crescendo? Jak Wam się podobało? :> Chcecie recenzje tomu 3 i 4, czy zrecenzować Wam "Niektóre dziewczyny gryzą" Chloe Neill?

Czytelniczego dnia życzę! ♥
Isabel ♥

12 komentarzy:

  1. Jeszcze nie czytałam, ale po twojej recenzji sięgnę po tę serię !

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam ''Szeptem'' i moje uczucia są mieszane :)

    Ciekawa recenzja. Zapraszam do mnie!

    http://recenzje-ksiazek-patricia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to jedna z moich ulubionych serii i muszę ją sobie odświeżyć. Powtarzam to sobie to co chwilę, ale jakoś nie mogę znaleźć czasu, bo przybywa nowych książek na półkę i nie wiem za co się zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sagę Szeptem, przynajmniej tak było kiedyś - ona zapoczątkowała moją czytelniczą przygodę i mam do niej OGROMNY sentyment :) Muszę sobie ją odświeżyć, planuję to już od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przeczytałam recenzji, bo nie chcę sobie narobić spojlerów :D Szeptem jest serią, o której już od dawna myślę, żeby przeczytać ^^ Mi również bardzo podobają się okładki z tej serii.
    Czytelniczego wieczoru życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszą część czytałam jakiś czas temu, ale mam ochotę ją skolekcjonować u siebie i przejść jeszcze raz od początku wszystkie tomy ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam.
    Ja wzięłam się teraz za ostatnią część Darów Anioła :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Black Ice" Becci Fitzpatrick i jestem nadal po urokiem tej powieści :) Jak gdzieś chwycę sagę "Szeptem" to na pewno ją przeczytam! :)
    Pozdrawiam!

    O książkach - okiem Optymistki

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostawiam ślad :P Bardzo fajnie opisujesz książki. /Podobało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kompletnie nie spodziewałam się końcówki. Książka bardzo mi się podobała :) pozdrawiam i zapraszam do siebie - - - > www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Marcie i Patch ?!?
    Powiedz, że to żart O.o

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy