środa, 11 marca 2015

Podsumowanie tygodnia #2

Cześć! :-)
Ten post  miał być w poniedziałek, ale coś nie wyszło :( Przepraszam! :(


♥ Podsumowanie tygodnia 2.03.2015 - 8.03.2015 ♥

Książka tygodnia



W tym tygodniu przeczytałam tylko 2 książki. Był to romans Nory Roberts "Dziś i na zawsze" i rozpoczęłam trylogię (jaką? dowiecie się za tydzień :*). Dlatego książką tego tygodnia będzie moja ukochana "Gwiazd naszych wina" Johna Greena ♥ 
Wiem, Green jest wszędzie :P Ale GNW to jedyna książka tego autora, którą miałam okazję przeczytać! Zakochałam się w tej historii ♥ Nie wiem, czy mi uwierzycie, ale płakałam przez (prawie) cały czas. Rak, śmierć, akceptacja, smutek i miłość... ♥ Nie potrafię inaczej opisać tej powieści! Jeśli jest ktoś, kto jeszcze nie czytał to gorąco polecam! Książka ta, zmienia poglądy na świat (naprawdę!). ♥
-Okay, Hazel Grace?
-Okay... ♥

*Mój profil na LUBIMYCZYTAĆ.PL ♥


Film tygodnia


Filmem tego tygodnia jest Zostań jeśli kochasz ♥ Jest to film na podstawie książki Gayle'a Formana. Przyznaję się - nie czytałam książki :P Ale to chyba lepiej, bo nie próbowałam jej porównywać z ekranizacją.
Zostań jeśli kochasz opowiada o dziewczynie - Mii- która jadąc samochodem z rodziną na wieś uległa poważnemu wypadkowi. Jej mama zmarła na miejscu, tata nie długo po niej w szpitalu. Została tylko Mia i jej brat, jednak on również niedługo umiera. Dziewczyna wpada w coś w rodzaju śpiączki. Jej ciało walczy, jednak duchem Mia obserwuje ludzi w szpitalu i przypomina sobie różne elementy ze swojego życia.
Film jest naprawdę bardzo wzruszający i smutny. Całe życie Mii legło w gruzach. Jednak były też momenty wesołe, śmieszne, romantyczne (głównie we wspomnieniach dziewczyny). Serdecznie polecam! ♥
Czytaliście może książkę? Polecacie?


Jedzenie/picie tygodnia


Jedzeniem tygodnia jest PIZZA ^^ 
Nie jem jej zbyt często, bo wiecie... kalorie :P Ale z okazji dnia kobiet jadłam ją 2 razy ♥ Moja ulubiona to szynka, pieczarki i szynka, ananas ♥ A wasza jaka?

Zdjęcie tygodnia




W tym tygodniu byłam z rodziną na dłuugim spacerku i zrobiłam mnóstwo zdjęć ♥ Chcielibyście post w którym pokażę je wszystkie? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach! :*
Te 2 zdjęcia mi osobiście najbardziej się podobają ♥ Są takie artystyczne ^^
Zapraszam na mój INSTAGRAM ♥ po więcej :*

Ulubieniec tygodnia


Ulubieńcem tygodnia jest dzień kobiet ♥ Były kwiatki, pizza, spacerek i... dobry humorek przez cały dzień! ^^ ♥

Jak Wam się podoba dzisiejsze podsumowanie? Piszcie komentarze i obserwujcie, jeśli myślicie, że coś z tego będzie! :*
Isabel ♥



7 komentarzy:

  1. Zostań jeśli kochasz - tego jeszcze nie oglądałam. ;) Ale jeśli chodzi o resztę, to moim jedzeniem tygodnia również jest pizza <3
    A całe podsumowanie jak najbardziej okej :) Uwielbiam GNW <3
    wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piszesz misia! Wszystko jest bardzo ciekawe, chcę więcej postów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam czytać Gwiazd Naszych Wina ale przerwałam po kilku rozdziałach bo nie przypadła mi jakoś do gustu.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, pizza *.*
    +Również obserwuję :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy blog i ig �� zostań jeśli kochasz -najlepsza książka �� jesteś wgl świetna ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę czytałam i jest okey, ale drugi tom tej serii jest o wiele lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten film :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy