piątek, 10 kwietnia 2020

Wielkanoc i #zostańwdomu

Cześć! Mam nadzieję, że jesteście cali i zdrowi ♥ Dziś nie planuję zająć Wam dużo czasu, ponieważ chciałabym tylko poinformować Was o kilku rzeczach, więc zapraszam do czytania dalej xx

Dobrze wszyscy wiemy, że kwarantanna jeszcze trochę niestety potrwa, matury na pewno nie odbędą się w terminie (cieszę się, że w ogóle się odbędą!) i ogólnie nasz cały świat wciąż jest postawiony na głowie... 

Zbliża się jednak Wielkanoc - moja ulubiona pora w roku! Wiem, to dość niespotykane, że wolę te święta od Bożego Narodzenia, ale tak już mam. Aura jest zdecydowanie bardziej sprzyjająca, wszystko budzi się do życia i ogólnie jestem zdecydowanie szczęśliwsza w tym okresie, czują mniejszą presję. W tym roku ten okres jest jednak zupełnie inny, niż każde Święta do tej pory. Spotkania z rodziną się nie odbędą, spędzimy ten czas sami w domu (mam nadzieję, że Wy też), ale nie ma co się stresować - wszystkie relacje nadrobimy po tym całym zamęcie. Teraz natomiast możemy łączyć się telefonicznie, a siedząc sami w domu poznać bliżej własne wnętrze, zatrzymać się i docenić każdą chwilę, którą do tej pory przeżyliśmy. Respektować ograniczenia, które mamy i mieć nadzieję, że prędzej niż później wyjdziemy z tego cało. Życzę Wam dużo spokoju i wiary, że wszystko się unormuje. Doceniajcie każdą chwilę w domu, zbierajcie siły, odpoczywajcie. Jesteśmy w tym razem ♥

Podrzucam Wam też mój najnowszy filmik na yt - trochę klipów z marca^^ Koniecznie przeczytajcie opis przed obejrzeniem. Aha, i szykuję dla Was coś, czego dawno u mnie nie było. Trzymajcie kciuki, żeby się udało! ♥



Wszystkiego dobrego,
With love, Iza xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy